s_DSC01920

s_DSC01812

s_DSC01827

s_3CB5D8ED-5ABD-460A-B99C-A8E705811F49

The Kunimi town camp was an amazing experience!

Everyone was so friendly and everything was so fun!

Even though it rained for the duration of the camp, we all made the best of the experience.

 

The bus rides were fun!

Some of the children wouldn’t let me sleep on the bus haha. It was funny!

The Frisbee games were so much fun!

The dinners we made together with the children were so delicious! The curry and the BBQ were the perfect meals after a day of physical activities.

Sleeping in the tents was a great experience and the camp ground area was truly serene!

Beautiful nature!

All the teachers, volunteers and especially the children were wonderful to be with!

Thank you all for such a memorable experience!

Kunimi Elementary school, you guys are awesome!

 

Otto Wendt

 

国見町の子どもたちとのキャンプはすばらしい体験でした。

みんなとてもフレンドリーでとても楽しかったです。

キャンプのあいだずっと雨でしたが、これを乗り越え、最大限のたのしむことができました。

 

バスの旅も面白かったです。

子どもたちは私を眠らせてくれなかったけれど(笑)。おかしかったですね。

フリスビーによるゲームもとても面白かったです。

子どもたちと一緒につくった夕食はとてもおいしかったです。カレーとバーベキューは一日体を動かした後食べる食事として完ぺきでした。

テントでの宿泊もすばらしい体験でした。キャンプ場は本当に静かな雰囲気でした。

そして素晴らしい自然!

先生たちも、ボランティアスタッフも子どもたちも、一緒にいるのが楽しかったです。

忘れられない体験をさせてくれて本当にありがとう。

国見小学校のみんな、君たちは本当に最高だよ。

オットー・ウェント